Sitoutuminen kaiken keskipisteessä – Orgaaninen sitoutuminen julkaisuihin +380%

  • Asiakas
    Pelican Rouge
  • Toimiala
    FMCG
  • Tulokset
    Orgaaninen sitoutuminen julkaisuihin +380%

Sitoutuminen kaiken keskipisteessä.

Pelican Rougella oli selkeä tavoite kasvattaa omaa fanikuntaa sekä erityisesti kohderyhmän sitoutumista julkaisuihin. Tärkeintä oli puhutella haluttua kohderyhmää sekä ylläpitää keskustelua aktiivisella yhteisömanageroinnilla. Yhteisömanageroinnin merkitys korostuu varsinkin silloin, kun halutaan kasvattaa fanikunnan kommentoinnin määrää ja tehdä aktiivisesta keskustelusta uusi normi.

Uutta kohderyhmää lähdettiin tavoittamaan heihin vetoavien sisältöjen kautta orgaaniseen näkyvyyteen luottaen. Lisävauhtia julkaisuille annettiin demografioihin perustuvalla mainonnalla, jonka avulla varmistettiin kohderyhmän tavoittaminen. Kuuden kuukauden yhteistyön aikana Facebookin fanikunta onkin kerennyt kasvamaan jo yli 86% ja sitoutuminen sen mukaista.

Tulokset.

Edelliseen vuoteen verrattuna tulokset on merkittäviä. Orgaaninen sitoutuminen julkaisuihin on kasvanut + 380% edelliseen vuoteen verrattuna. Orgaanisten näyttökertojen määrä edelliseen vuoteen verrattuna otti myös ison harppauksen kasvaessaan yli 450%. Keskimäärin julkaisut ovat kerryttäneen yli 6 000 kpl kuukaudessa.

Uutiskirje
Nappaa kiinni tuoreimmista ajatuksistamme
Kiitos tilauksesta! 🥰
Oops! Jokin meni pieleen. Kokeile uudestaan?
Tilaamalla uutiskirjeen hyväksyt meidän rekisteri- ja tietosuojaselosteen.