Uutinen

Sosiaalisen median toimisto NoBot on nyt Fam - brändiuudistus kirkastaa toimintaa ja uudistaa toimiston brändiä

Pitkään jatkunut sisäinen kehitystyö konkretisoituu brändiuudistukseksi, jonka myötä toimintatavat, palvelutarjonta ja yrityksen nimi muuttuvat.

Sosiaalisen median toimisto NoBot uudistaa nimensä ja brändinsä. NoBotista tulee markkinointitoimisto Fam ja nimen lisäksi yritys on laajentanut palvelutarjoamaansa vastaamaan entistä paremmin alan kysyntää ja kehitystä. Fam tiedotti brändiuudistuksesta 17.11.2020.

Brändiuudistuksen ytimessä on palvelutarjoaman ja osin myös sisäisten toimintapojen muutos alan kehityksen ja asiakkaiden kysynnän mukaiseen suuntaan. Uudistuksen tavoite on vastata asiakkaiden tarpeisiin entistä paremmin ja selkeyttää markkinointitoimiston linjaa ja brändiä. Uuden nimen taustalla on ajatus ihmislähtöisyydestä, joka lukeutuu yhdeksi uudistuneen Famin ydinperiaatteista.

Uudistuksen myötä palvelutarjoama laajentuu kokonaisvaltaisemmilla mediaratkaisuilla, markkinoinnin automaatiolla ja pelillistämisellä. Kaikki tekeminen perustuu jatkossa lähtökohtaisesti kasvumarkkinoinnista poimittuihin oppeihin ja parhaimpiin käytäntöihin. Famin ideologian mukaan kasvumarkkinointi ei ole vain markkinoinnin osa-alue vaan ajattelutapa, joka tulee näkyä kaikessa tekemisessä. Muutosten myötä Fam käynnistää rekrytoinnit Head of Media sekä Art Director -rooleihin.

"Famin toiminnan keskiössä on vahva growth mindset ja ihmislähtöisyys, strategisuutta ja luovuutta unohtamatta. Toimintamme on aina ollut myös datan ohjaamaa, ja näin tulee olemaan jatkossakin,’’ kommentoi toimitusjohtaja Teemu Puuska.

"Brändiuudistuksen ytimessä on myös brändin ja palvelutarjonnan kirkastaminen. Olemme jo pitkään tarjonneet näitä tiettyjä palveluja, mutta emme ehkä ole viestineet siitä tarpeeksi selkeästi. Brändiuudistus ikään kuin selkeyttää ulospäin tämän pitkään jatkuneen kehityksen. Toki tuomme myös uusia palveluita uudistuksen mukana ja pyrimme kehittymään jatkuvasti,’’ kommentoi asiakkuusjohtaja Pyry Suojalehto.

"Olemme suunnitelleet brändiuudistusta pitkään, ja etenkin sisäisiä toimintamalleja on hiottu. Uskomme että nämä toimintamallit tulevat näkymään entistä parempina tuloksina myös asiakastyössä’’, Suojalehto jatkaa.

NoBot on alunperin perustettu vuonna 2014 ja kasvanut siitä asti tasaista tahtia. Viime tilikauden liikevaihto oli 864 000 €. Pääosin yritys on keskittynyt kuluttajasegmentin sosiaalisen median markkinointiin, mutta uudistuksen myötä palvelutarjonta laajenee ja kirkastuu entisestään. Famin asiakkaita ovat muun muassa Orkla, Lehto Asunnot, Jaguar, Land Rover ja Pelican Rouge.

Lisätietoja:

Teemu Puuska, Toimitusjohtaja, teemu.puuska@fam.fi

Pyry Suojalehto, Asiakkuusjohtaja, pyry.suojalehto@fam.fi

Uutiskirje
Nappaa kiinni tuoreimmista ajatuksistamme
Kiitos tilauksesta! 🥰
Oops! Jokin meni pieleen. Kokeile uudestaan?
Tilaamalla uutiskirjeen hyväksyt meidän rekisteri- ja tietosuojaselosteen.